سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : 92/9/3:: 10:16 عصر
نویسنده :
() نظر

امروز صبح که نتیجه نهایی مذاکرات و میخوندم عجیب حرصم گرفت ولی وقتی که پیام رهبر عزیز انقلاب و شنیدم کمی آرام شدم ولی هنوزم از نتایج مذاکرات به شخصه راضی نیستم (انشاءالله که تحلیلم اشتباه ست).

چندتا سوال مبهم هم برام پیش اومد که فعلن جواب برای اینها پیدا نکردم

یکی اینکه آقای ظریف بارها تکرار کرد تحریم جدیدی علیه ایران وضع نخواهد شد ... دیگه ته ته ته تحریم ها ، تحریم دارویی بود که اونو هم تجربه کردیم . دیگه انتظار چه نوع تحریم جدیدی را داشتید ؟؟؟


و اینکه ایران باید سوخت غنی شده 20% رو به 5% کاهش بده و امکان بازگشت نداشته باشد البته در 6 ماه آتی. خب آمدیم ما طبق قرارداد اینکار را کردیم (حدود 100هزار تنه فکرکنم دقیق نمیدونم) و آمریکا به زیر قول خود زد ، به قول استاد بعدش که چی؟؟ من بهتون میگم بعدش اینکه همسایگان ما (پاکستان و هندوستان) دارای بمب اتم و آمریکا در هردو مستقر ، اسراییل هم که نزدیک است و  در تیررسش قرار داریم ، البته اگر از ترکیه بگذریم ، آنوقت ما میمانیم و تهدید بمب اتم و دست خالی !! اورانیوم غنی شده 20% ضامن سلامتی کشور از عامل بیرونی بود. قبول دارم که رهبر گفته استفاده از این سلاح حرام است ولی . . ..

نکته بعدی اینکه تمام نیروگاه ها و مراکز هسته ای زیرنظر مستقیم آژانس قرار میگیرند و حق احداث نیروگاه جدید را نداریم ، عملا محل نقاط حساس و کلیدی ایران در زیر رصد دشمنان هستیعنی چی؟

چطور فکر کردید که آمریکا سر قول خودش میماند و به مذاکرات پایبند میماند؟ نکند قرارداد الجزایر را نخوانده اید یا چرا راه دور برویم خدمت بزرگ دولت آقای خاتمی را ما فراموش نکردیم که، ((گفتگوی تمدنها)) ، مذاکرات برای صلح در جهان ، عصر عصر تمدن است با گفت و گو مشکلات حل میشود نه با سرنیزه و از این مزخرفات ، یک نتیجه گفتگوی تمدنها اشغال عراق. یکی دیگه؟ اشغال افغانستان ، یکی دیگه؟ محاصره ایران .. در کل من هم مثل رهبرم به نتیجه مذاکرات با آمریکا دل خوشی ندارم.

ما که ده سالی ست سخت ترین فشارها را تحمل کردیم چرا در این زمان باید مذاکرات نتیجه بدهد ؟؟ حالایی که بدهی دولت آمریکا به 17تریلیون دلار رسیده ؟؟؟ اقتصاد کشورهای اروپا در حال فروپاشی ست چرا رابطه با آمریکا وضع اقتصادی یونان را بهتر نمیکنه یونان که با اسراییل هم دوست است تازه بقول خودشان حکومت آخوندی ندارند و بزور سر زنانشان مقنعه نمیگذارند ،برای چه ؟؟؟ کاشکی کمی صبرمان بیشتر بود (سایت بدهی دولت آمریکا بصورت آنلاین : http://www.usdebtclock.org/   ) و آخر اینکه دل مردم و خوش کردیم بعد از مذاکرات قیمت ها کاهش می یابد (بصورت کوتاه مدت بله) مگر باعث این نابسامانی بازار چه بود و که بود؟؟؟؟

مگر نه اینکه احمدی نژاد گفته بود که ما بدهی دولت های قبلی را پرداخت کرده ایم ،، چطوری؟؟؟؟ دلار هزار و خوردی و سه برابر کردن و جیب دولت و پرکردن . . .

 

و یک سوال خصوصی از آقای روحانی شما  در کتاب خود اذعان داشتید که مدل اقتصادی مورد نظر برای جمهوری اسلامی مدل نیو کینزی است!!!! تو خود بخوان حدیث مفصل را . . . .

 

 

برچسب: 5+1 ، حسن روحانی ، ژنو ، جواد زریف ، مذاکرات هسته ای



کلمات کلیدی :
آخرین مطالب