سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : 92/9/14:: 9:3 صبح
نویسنده :
() نظر

در ابتدا هر بخش از نوشته‌های منتشر شده توسط خبرگزاری صراط قرار داده می‌شود و بعد به آن پاسخ داده می‌شود.

جواب به توهین خبرگزاری صراط نیوز به استاد حسن عباسی

1 –  تیتر خبر را با تیتری توهین آمیز نوشتید که آقای دکترینال این بار اهل بیت امام حسین(ع) را زیر سوال برد!

جواب : شما از اینکه یک نفر را ندارید که در حد و اندازه ی اندیشه ی دکترینال باشد رنج می‌برید و عقده ای شده اید . همیشه به این واژه حمله می‌کنید که شأن این کلمه را پایین بیاورید و واژه را از معنا تهی کنید و واژه را سخیف جلوه دهید . نکته ی مهم تر اینکه چون امام ضلالت شما خبرگزاری‌های غربی است و در عملیات روانی مانند شبکه‌های ماهواره ای ” من و تو ” و “صدای آمریکا”  عمل می‌کنید ؛ که فقط بزرگان را مورد توهین و تمسخر قرار می‌دهند.

2- گفتید که به تازگی بخشی از کلیپ سخنرانی ”حسن عباسی”، رئیس “مرکز بررسی‏های دکترینال امنیت بدون مرز” در حال دست به دست شدن است که در آن وی با اظهار این جمله که: «رقیه [س] دیگر کیست؟!»؛ در ماهیت وجودی حضرتش ابراز ابهام و تشکیک می‌کند!  این مدعا درحالی عنوان می‌شود که طی سالیان اخیر، بیشترین تلاش بنگاه‌های تبلیغاتی ضدشیعی و دشمنان قسم خورده اهل بیت (علیهم السلام)، در جهت نفی و انکار حقیقت وجودی گرامی‌دخت 3 ساله سیدالشهداء (ع) بوده است!

جواب : این کلیپ به تازگی در اینترنت پخش نشده و چند سالی است که در اینترنت پخش شده و اصل آن در لینک زیر قرار دارد که کامل تر از اون بخشی است که شما در این خبر قرار دادید اما چون شما مغرضانه خبر نشر می‌کنید و چون با شیطان عقد اخوت بستید کاری جز این می‌کردید تعجب می‌کردیم .

و شما چرا می‌گویید که به تازگی این کلیپ پخش شده؟

چون خبرگزاری “رابا نیوز” که وابسته به جناح خاص است چندی قبل در اوج عزاداری‌های مردم مسلمان ایران در دهه ی اول محرم این کلیپ را با این تیتر : “سخنان دکتر عباسی، قضاوت با شما ” قرار داد . و یک هجمه ی غیر مستقیم به استاد حسن عباسی داشت .  شما از دنیا 7 سال عقب هستید و چون دچار این عقب ماندگی‌ها هستید ، هرچند وقت یکبار یک کلیپی یا بخش کوتاهی از سخنرانی را به صورت گزینشی از انبار تاریخ بر میدارید و مبنای یک خبر مغرضانه قرار می‌دهید .

لینک کلیپ اصلی پخش شده در اینترنت :

دانلود فایل صوتی:

 Direct Link  |  Rodfile

حجم:665 کیلوبایت

اگر شما این سخنرانی را به صورت کامل گوش میدادید دیگر این شبهه برایتان پیش نمی‌آمد که تخیل کنید استاد حسن عباسی با این همه تدبری که در زندگی انبیاء و ائمه داشته اند به تشکیک و ابهام در در وجود حضرت رقیه (س) برسد ، و چون شما قلبتون مهر خورده حتما این سخنرانی را داشته اید و با نیتی پست این خبر را منتشر کردید که نفاق ایجاد کنید و جنگ روانی علیه استاد حسن عباسی انجام دهید

لازم میدانم در اینجا لینک کامل سخنرانی را قرار دهم که شاید قلبتون به نور ایمان برگردد .

لینک سخنرانی :

دانلود فایل تصویری :

دانلود :   Direct Link  |  Rodfile

 حجم:576 مگابایت

دانلود فایل صوتی:

 Direct Link  |  Rodfile

حجم:20 مگابایت

و اساسا در این سخنرانی استاد حسن عباسی به فرق بین یک شور همراه با شعور با یک شور بدون شعور و تعقل می‌پردازد که کسانی با این شور بدون شعور غمه می‌زنند و با میکروفون در سر خود می‌کوبند که آسیب به خود رساندن ظلم به نفس است و در دعای کمیل از زبان خضر نبی می‌خوانیم “ظلمت نفسی” که خدایا مرا به خاطر ظلمی‌که به نفس خود کردم ببخش ، اینان خود را دیوانگان حسین ، رقیه ، علی اکبر  و… می‌خوانند و مانند دیوانگان به خود قلاده ی سگ می‌بندند که ما سگ حسین هستیم ، و این گونه است که دشمنان اسلام با این گزاره‌ها دست به توهین اسلام و افراطی گر خواندن مسلمانان می‌پردازند.

و حرف اصلی استاد حسن عباسی شناخت امام حسین (ع) از حیث شیوه زندگی و برخورد با ظلم و دفاعی که از دین جدش می‌کرد که می‌فرمود “اگر دین جدم جز با کشته شدن من برپای نمی‌ماند ای شمشیرها مرا دریابید” .

حسین انسان دیوانه نمی‌خواهد که بدون داشتن هرگونه معرفتی نسبت به امامش حرکت‌های جوگیرانه انجام می‌دهد ، که همین حرکت‌ها نیز در کنسرت‌های موسیقی‌های راک انجام می‌شود که با اجرا یک قطعه موسیقی همه سرهای خود را تکان می‌دهند و حرکت‌های ناشایست از خود نشان می‌دهند ، واقعا فرق مجلس عزاداری امام حسین (ع) که در آن همه ی جوانها برهنه شده بدون شعور و تعقل به سینه میزنند و اربده می‌کشند حسین حسین و حرکت‌های این چنین به دور از عقل انجام می‌دهند ، واقعا تفاوت این مجالس با یک کنسرت راک که در آن همه مست و از این دست حرکت‌ها انجام می‌دهند چیست ؟ شاید تفاوت فقط بین نوع موسیقی آن باشد که این با گیتار برقی و آلات موسیقی است اما آن با یک صدای زیر حسین حسین و یک مداحی مشابه موسیقی پاپ است.

حسین (ع) پیروان بصیر می‌خواهد. نه پیروان بدون بصیرت که به بهانه ی بیعت با مسلم او را به کوفه می‌کشانند و خلف وعده می‌کنند.

در این مورد که مداحی‌ها باید با شعور همراه باشد امام خامنه ای سخنرانی‌های مفصلی دارند که اگر شما به آنها گوش میدادید حتما این حرف استاد حسن عباسی را متوجه می‌شدید.

و چون شما فقط از فرمایشات امام خامنه ای برای ایجاد نفاق استفاده می‌کنید ، قلب تان مهر خورده است وگرنه حتما به محتوای حرف‌های حضرت آقا می‌رسید و الان فرمایشات امام خامنه ای را در مقابل فرمایشات استاد حسن عباسی قرار نمیدادید .

3 – این تحلیل گر همه فن حریف اما پای را فراتر گذاشته و در ادامه این ویدئو کلیپ، در قیاس مع الفارق احساسات پاک عزاداران اباعبدالله(ع) با بازیگری‌هالیوودی همچون “بروس لی” می‌گوید: «… حسین [ع] معصوم بود، بچه‌هایش که دیگر معصوم نبودند. اینها [عزاداران] می‌شوند دیوانه رقیه [س] و دیوانه علی اکبر [ع] و دیوانه عباس [ع] و…، یک پوسترهایی می‌کشند، مثل بروس لی در فیلم اژدها وارد می‌شود که چنگ می‌زد بر سینه اش؛ همچون قمه کش‌های میدان شوش تهران با صورتی چاک خورده و چشمانی درشت، اینها چه کسانی هستند …»!

جواب : چرا باید عکس‌هایی همچون ظاهر قهرمانان امروزی از امام حسین کشیده شود ؟

چون در فلسفه هر چه قابل رویت نباشد نمیتوان به آن ایمان آورد ؟ چون هرچه عینیت نداشته باشد را فلسفه تصدیق نمی‌کند ؟ و فلسفه خدا را هم به زیر رایکال وجود می‌برد که ثابت کند که خدا هست و به آن عینیت بدهد ، کی گفته که امام حسین (ع) چهره ای به مانند این عکس‌ها داشته ؟ یعنی امام حسین به مانند این عکس‌ها زیر ابرو بر میداشته یا هیکل‌های رمبویی داشته ؟

یعنی اگر عکس‌هایی از ائمه کشیده نشود مومنان نمی‌توانند حس بگیرند و در عزای آن بزرگواران سوگورای کنند ؟

حافظ در بیتی کوچک جواب این تعین گرایی فلسفی را می‌دهد:

غلام همت آنم که زیر چرخ کبود                    ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست

که حضرت آیه الله جوادی آملی می‌فرمایند که حافظ در اینجا منظورش تعین بوده است. و اینگونه بوده است :

غلام همت آنم که زیر چرخ کبود                    ز هر چه رنگ تعین پذیرد آزادست

4 – رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز در حالی با توجیه عجیب “فرزندان حسین[ع] که معصوم نیستند!، حتی انتساب هیات‌های عزاداری به اهل بیت حضرت سیدالشهدا(ع) را زیر سوال می‌برد

جواب : اگر شما خوب به این سخنرانی گوش میدادید و قبل و بعد این کلیپ را میدید به این درک می‌رسیدید که استاد حسن عباسی درجه ی عصمت فرزندان امام حسین (ع) را می‌فرمایند که درجه ی عصمت امام حسین (ع) نسبت به فرزندانش بیشتر است . و همه ی انتساب‌های هیات‌های عزاداری را زیر سوال نمی‌برند و فقط از القابی هیات‌هایی مانند هیات دیوانگان رقیه و… صحبت می‌کنند که اینگونه اسم‌هایی ناشی از یک بی معرفتی نسبت به آن بزرگوران است که این انتساب‌هایی ناشی از دین‌هایی احساساتی و نه از روی تعقل و معرفت است و توهین به حرکت‌های عظیم آن بزرگوران است که این هیات‌ها هیچ گزاره ی خوبی از آن بزرگواران یاد نگرفته اند که فقط به این که دیوانه ی آنها باشند بسنده می‌کنند.

5- مقام معظم رهبری 19 بهمن 88 در وصف جایگاه والای حضرت زینب(س)، به مقایسه مقام آن حضرت با جناب آسیه، همسر فرعون که نام او در قرآن به عنوان نمونه ایمان شناخته شده، پرداخته‌اند و متذکر شده اند که “یک مقایسه‌ى کوتاه بین زینب کبرى و بین همسر فرعون، عظمت مقام زینب کبرى را نشان میدهد. در قرآن کریم، زن فرعون نمونه‌ى ایمان شناخته شده است، براى مرد و زن در طول زمان تا آخر دنیا. آن وقت مقایسه کنید زن فرعون را که به موسى ایمان آورده بود و دلبسته‌ى آن هدایتى شده بود که موسى عرضه میکرد، وقتى در زیر فشار شکنجه‌ى فرعونى قرار گرفت، که با همان شکنجه هم – طبق نقل تواریخ و روایات – از دنیا رفت، شکنجه‌ى جسمانى او، او را به فغان آورد: «اذ قالت ربّ ابن لى عندک بیتا فى الجّنة و نجّنى من فرعون و عمله»؛ از خداى متعال درخواست کرد که پروردگارا! براى من در بهشت خانه‌اى بنا کن. در واقع، طلب مرگ میکرد؛ میخواست که از دنیا برود. «و نجّنى من فرعون و عمله»؛ من را از دست فرعون و عمل گمره‌کننده‌ى فرعون نجات بده. در حالى که جناب آسیه – همسر فرعون – مشکلش، شکنجه‌اش، درد و رنجش، درد و رنج جسمانى بود؛ مثل حضرت زینب، چند برادر، دو فرزند، تعداد زیادى از نزدیکان و برادرزادگان را از دست نداده بود و در مقابل چشم خودش به قربانگاه نرفته بودند. این رنجهاى روحى که براى زینب کبرى پیش آمد، اینها براى جناب آسیه – همسر فرعون – پیش نیامده بود. در روز عاشورا زینب کبرى این همه عزیزان را در مقابل چشم خود دید که به قربانگاه رفته‌اند و شهید شده‌اند: حسین‌بن‌على (علیه‌السّلام) – سیدالشهداء – را دید، عباس را دید، على‌اکبر را دید، قاسم را دید، فرزندان خودش را دید، دیگرِ برادران را دید. بعد از شهادت، آن همه محنتها را دید: تهاجم دشمن را، هتک احترام را، مسئولیت حفظ کودکان را، زنان را. عظمت این مصیبتها را مگر میشود مقایسه کرد با مصائب جسمانى؟ اما در مقابل همه‌ى این مصائب، زینب به پروردگار عالم عرض نکرد: «ربّ نجّنى»؛ نگفت پروردگارا! من را نجات بده. در روز عاشورا عرض کرد: پروردگارا! از ما قبول کن. بدن پاره پاره‌ى برادرش در مقابل دست، در مقابل چشم؛ دل به سمت پروردگار عالم، عرض میکند: پروردگارا! این قربانى را از ما قبول کن. وقتى از او سؤال میشود که چگونه دیدى؟

میفرماید: «ما رأیت الّا جمیلا».(5) این همه مصیبت در چشم زینب کبرى زیباست؛ چون از سوى خداست، چون براى اوست، چون در راه اوست، در راه اعلاى کلمه‌ى اوست. ببینید این مقام، مقام چنین صبرى، چنین دلدادگى نسبت به حق و حقیقت، چقدر متفاوت است با آن مقامى که قرآن کریم از جناب آسیه نقل میکند. این، عظمت مقام زینب را نشان میدهد. کار براى خدا اینجور است. لذا نام زینب و کار زینب امروز الگوست و در دنیا ماندگار است. بقاى دین اسلام، بقاى راه خدا، ادامه‌ى پیمودن این راه به وسیله‌ى بندگان خدا، متکى شده است، مدد و نیرو گرفته است از کارى که حسین‌بن‌على (علیه‌السّلام) کرد و کارى که زینب کبرى کرد. یعنى آن  صبر عظیم، آن ایستادگى، آن تحمل مصائب و مشکلات موجب شد که امروز شما مى‌بینید ارزشهاى دینى در دنیا، ارزشهاى رائج است.”

جواب : در بالا گفته شد که این فرمایشات استاد حسن عباسی همه اش معطوف به شعور و معرفت داشتن در عزاداری است و اگر شما به فرمایشات حضرت آقا که در مواقع مختلف که در مورد شعور حسینی سخنرانی داشتند گوش می‌کردید ، الان منافقانه فرمایشات استاد را در مقابل امام خامنه ای قرار نمیداد.

7 – معلوم نیست عباسی که با توجیه عجیب مذکور اهل بیت امام حسین ()ع) را زیر سوال می‌برد، چه نظری در خصوص مقام حضرت زینب(س) به عنوان اسوه صبر در اهل بیت امام حسین(ع) دارد؟!

عباسی پیش از این در مواردی همچون واقعه طبس، اظهارات عجیبی را مطرح کرده بود که با واکنش بسیاری از دلسوزان نظام مواجه شد.

جواب : به شما پیشنهاد میکنم به سخنرانی استاد حسن عباسی درباره ی دکترین امام حسین (ع) گوش کنید ؛ لینک این سخنرانی برای دانلود در زیر قرار داده شده.

لینک دانلود سخنرانی :

دانلود فایل تصویری :

دانلود :   Direct Link  |  Rodfile

 حجم:576 مگابایت

دانلود فایل صوتی:

 Direct Link  |  Rodfile

حجم:25 مگابایت

در مورد واقعه طبس نیز خود استاد در جلسات کلبه ی کرامت توضیح دادند که در آینده ای نزدیک این جلسه ی کلاس کلبه کرامت در این سایت برای دانلود قرار می‌گیرد.

7 – هنوز مشخص نیست این فایل تصویری که حسن عباسی در آن پیرامون مسئله موعود اینگونه وقیحانه اظهار نظر می‌کند مربوط به چه سالی و در چه محلی ضبط شده است.

جواب : چرا مشخص است که این سخنرانی در اردیبهشت ماه سال 1385 در دانشگاه همدان با موضوع خوب ، بد ، زشت در نبردی مشکوک به مدت 2 ساعت 57 دقیقه انجام پذیرفته است.

8 – رویه‌ای که حسن عباسی در پیش گرفته، تطابق عجیبی با خواسته‌های دشمنان کشور به ویژه دسته ای که اعتقادات شیعه را هدف گرفته اند دارد اما عجیب است که تعدادی از هوادارانش هدف این سخنرانی‌های او را “روشنگری” می‌دانند!

جواب : اتفاقا رویه ای که شما پیش گرفته اید تطابق عجیبی دارد با خواسته‌های دشمنان کشور به ویژه کسانی که از این نفاق سود می‌برند و دوست دارند که حرف‌های استاد حسن عباسی را بی اثر کنند و مردم را سرگرم کنند و خودشان به هدف‌های پست دنیوی خودشان برسند. صراط آخرتت را به دنیای پست و حقیر خودت نفروش ، صراط و صدوا عن سبیل الله نباش به خبرهای درج شده در مورد استاد حسن عباسی در چند وقت گذشته نگاه کن ببین چقدر بی تقوا بودی.

صراط از عقد اخوت با شیطان دست بردار و به سبیل الهی برگرد شاید که رستگار شوید.

فان حزب الله هم الغالبون.

 

پاسخ‌های دیگر دوستان در سایت باشگاه استراتژیست‌های جوان.



کلمات کلیدی :
آخرین مطالب